Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

Μαύρες σημαίες








Βρωμάει αυτός ο τόπος – βρωμάει από τα γεννοφάσκια του.

Μισώ τα πάντα σε αυτόν –

εκτός από τη φύση – αυτή την αγαπώ.

Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ – όχι δεν προσεύχομαι, μην είσαι ανόητος!

Σκέφτομαι η επόμενη ημέρα να είναι αυτή που θα βρω επιτέλους

τη δύναμη να σταθώ μπροστά στο καθρέφτη και να βάλω τους αντίχειρες

μου στα μάτια μου και να τα τραβήξω έξω.

Να ξεσκίσω το λαιμό μου με τα νύχια μου -  να τραβήξω τον φάρυγγα μου έξω

και να τον κόψω με το ψαλίδι.

Με τους αγκώνες μου να τρυπήσω τα πλευρά μου και να τα σπάσω ένα-ένα.

Με την φτέρνα μου να μπω μέσα στη μήτρα μου

και να την κλωτσήσω δυνατά να πεταχτεί έξω από το σώμα μου.

Και ύστερα -  όταν θα έχω τελειώσει να έχει γεμίσει ο κόσμος –

διαμελισμένα σώματα.

Να στάζουν από τους ορόφους των κτιρίων αίματα –

να γεμίσουν όλοι οι δρόμοι κόκκινο – βαθύ – πικρό – πηχτό αίμα.

Να τους πνίξει αυτή η έντονη μυρωδιά του!

Ύστερα – ύστερα θα σβήσει η δική τους βρώμα – αυτή η λέρα που έχει απλωθεί

παντού στον κόσμο και σκοτώνει 16 χρονών αγόρια, βιάζει ανήλικα κορίτσια,

κόβει μισθούς, αιχμαλωτίζει πολιτικούς ήρωες, καίει δάση, στερεύει ποτάμια,

κάνει βασιλιάδες αφεντικά, χαιδεύει δολοφόνους  και  δεν τιμωρεί!

Ύστερα λοιπόν -  θα είναι όλη η Γης μια σταγόνα αίμα.

Δεν θα υπάρχουν μανάδες – κόρες – γιοί – αδέρφια – εραστές – φίλοι.

Δεν θα υπάρχουν καλοί – κακοί – φασίστες – αριστεροί.

Δεν θα υπάρχω εγώ ή εσύ.

Μην γίνεσαι ανόητος ξανά – φυσικά έχω σκεφτεί το μετά -  τη νίκη μας.

Όταν σωπάσουν οι κραυγές – οι σειρήνες – όταν σωπάσει  Αυτός ο κόσμος

τα παιδία -  που κρυφά θα έχουμε γεννήσει θα βγούν από τα κελάρια

γυμνά – αγνά – καθαρά – μόνο με τη μαύρη σημαία της Λουίζ Μισέλ,

του Νέστορα Μάχνο στα χέρια τους.

Θα συναντηθούν στο κέντρο της Γης –

θα κρατηθούν χέρι  - χέρι και με μια δυνατή πνοή θα καθαρίσουν όλο το αίμα –

δεν θα υπάρχει τίποτα – μόνο τα δάση, οι θάλασσες, οι παραλίες, τα ποτάμια,

τα βουνά, τα ζώα.

Από εκείνη τη στιγμή θα γραφτεί η πρώτη ημέρα της ανθρώπινης ύπαρξης στη Γη.

Από εκεί  - από τις μαύρες σημαίες στα χέρια των παιδιών μας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου