Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

ερωτικό IV

















Ακόμα δεν έχω γράψει το πιο ερωτικό μου
ποίημα για εσένα.
Θα μιλάει για το γυμνό κορμί, 
που περίτεχνα είναι πλασμένο.
Πόσο ακριβείς είναι οι γραμμές σε όλα του τα σημεία.
Θα μιλάει για τα πορφυρά χείλη, 
με πόση λεπτότητα είναι σχηματισμένα.
Θα μιλάει για τα μάτια, με πόση ζωντάνια και 
έμπνευση είναι εκεί και σε κοιτάζουν.
Θα μιλάει για τα μαλλιά σου, ω, αυτό το λαμπερό τους χρώμα 
και η απίστευτα μαλακή υφή τους.
Οι πιο όμορφες παλέτες χρωμάτων,
με προσεκτικές γραμμές και καθαρά πινέλα
σε ζωγράφισαν αγάπη μου.
Ακόμα δεν έχω γράψει το πιο ερωτικό μου 
ποίημα για εσένα.
Θα μιλάει για την σπάνια καλοσύνη
και την απρόσμενη σοφία.
Θα μιλάει για αυτή τη τεράστια,
κατακόκκινη καρδιά που έχεις,
πόσο σταθερά και ήρεμα χτυπάει πάντα.
Θα μιλάει για την αγάπη,
την αγάπη που μου έχεις.
Για την αγάπη μου,
τη πιο βαθειά, πιστή  μου αγάπη.
Που ξεκινάει τόσες χιλιάδες χρόνια πριν,
για εσένα, μόνο για εσένα.
Θα μιλάει για τον ηρωισμό απέναντι στο κακό.
Για το λευκό ενάντια στο μαύρο 
του κόσμου αυτού.
Θα μιλάει για το πόσο φοβάσαι τη θάλασσα,
μα για τη λατρεία που της έχω εγώ,
βουλιάζεις μέσα της.
Θα μιλάει για το ευγενικό άγγιγμα,
τον έρωτα που μου κάνεις -
μια σατέν λίμνη ηδονής.
Ακόμα δεν έχω γράψει το πιο ερωτικό μου 
ποίημα για εσένα.
Θα μιλάει για την ανάσα σου όταν κοιμάσαι,
για αυτή την ανάσα που λατρεύω
και μυρίζει Άνοιξη.
Θα μιλάει για τον ήχο του γέλιου σου,
δεκάδες όμορφες νότες
και τον ήχο που κάνουν τα δάχτυλα σου
όταν περπατάς,
που όμοιος του δεν υπάρχει, μοναδικός.
Θα μιλάει για τα χέρια σου
και το δαχτυλίδι με τη βυσσινή πέτρα που φοράς.
Θα μιλάει για τη μυρωδιά 
και τη γεύση που έχεις,
που δεν χορταίνω να γεύομαι.
Ακόμα δεν έχω γράψει το πιο ερωτικό μου 
ποίημα για εσένα.
Θα μιλάει μόνο για εσένα,
αγάπη μου,
μοναδικέ,
παντοτινέ,
ευγενικέ μου έρωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου